buehne_messumformer_2_ad_2000x2000.jpg

Signalkonvertere og isolationsforstærkere

Isoler, forstærk, filtrer og konverter: Signalkonvertere og isolationsforstærkere i JUMPFLEX®-familien håndterer et stort antal funktioner i forskellige applikationsområder og leverer sikker og fejlfri signaloverførsel – takket være en omfattende række af godkendelser til verdensomspændende applikationer. Fokus ligger på anvendelighed og absolut driftsikkerhed.

WAGO's signalkonvertere og isolationsforstærkere holder en ensartet profil i styretavler. Det gør laskning af forsyningsspændingen let og fjerner behovet for tidskrævende fortrådning af individuelle komponenter.

Fordele:

• Kalibreret switching mellem måleområder, så der altid sikres ensartet præcision
  • Indgangs-/udgangsresponssimulering (serie 2857)
  • Kan bruges under ekstreme miljøforhold (omgivelses- eller temperaturforhold) (fra -40 til +70 °C)
  • Sikker isolering iht. DIN EN 61010-1
  • Intuitiv konfiguration ved hjælp af software, app, display, DIP-switch eller tryk-/skydekontakt

Alle produkter

Opdag alle vores signalkonvertere og isolationsforstærkere.

alle-produkte_messumformer_1_ad_2000x1125.jpg

Få mere at vide

Video: Signalkonvertere og isolationsforstærkere

Opdag de omfattende egenskaber ved JUMPFLEX®-signalkonvertere og isolationsforstærkere, der forenkler det daglige arbejde med strømlinet idriftsættelse og drift.

Brochure

Signalkonvertere og isolationsforstærkere

download_2000x1500.jpg

Identificer og udnyt potentiale

Det er godt for miljøet og virksomheden at spare på energien. De rigtige analyser og aktive tiltag kan føre til bæredygtigt overskud. WAGO er din partner ved effektiv energistyring.

digitalisierung_referenz_module_parameter_dima_edisplay_2000x1500.jpg

Effektive strømforsyningsmoduler

En vedholdende strømforsyning til alle tider – i en lang række forskellige applikationer verden over. Det er det, der gør WAGO's strømforsyningsmoduler så succesfulde!

Stromversorung_2000x1500.jpg

Service og vedligeholdelse med gennemsigtighed

De innovative konfigurationsmuligheder ved hjælp af software, app eller display yder afgørende support til idriftsættelse, service og vedligeholdelse af dine procesteknologisystemer.

process_aufzug_schacht_oben_2000x1500.jpg