Her på siden:

Nyheder
Til strømsegmentet af høj kvalitet: Det nye 3-fasede effektmålemodul (750-494/000-005)

En ny stærkstrømsvariant slutter sig til WAGO's program af 3-fasede effektmålemoduler. Det nye modul i serie 750 måler jævn- og vekselstrømme ved hjælp af eksterne shunts op til 20.000 A, hvilket er en forøgelse af WAGO's energimålingsteknologi.

Dine fordele:

• Mål maskin- og systemenergiforbrugsværdier
  • Registrer og behandl alle relevante målinger
  • Omfattende netværksanalyse
  • Tilslut til det feltbusuafhængige, kompakte og fleksible WAGO-I/O-SYSTEM
  • Strømregistrering via eksterne shunts for højere jævnstrømsmåling

I fabrikker og bygninger bliver spændings-, strøm- og energiforbrugsmålinger vigtigere og vigtigere, da effektiv energidatastyring hjælper virksomhederne med at spare strøm og penge. WAGO's 3-fasede effektmålemoduler (750-493, -494 og -495) spiller en vigtig rolle på markedet. Modulernes strømtransformere og Rogowski-spoler måler vekselstrøm ved hjælp af 1 A- og 5 A-indgange, hvilket gør dem afgørende til indsamling af målinger af relevante elektriske data i en AC-forsyningsnetværk.

Med det nye modul til eksterne shunts tager WAGO et teknologisk skridt frem. Særligt på DC-området skal der ofte måles en højere strøm, såsom den batteridrevne nødstrømsforsyning eller overvågning af maskiner og systemer i industriel produktion. Derfor har WAGO udstyret sit nye modul med eksterne shunts i stedet for konventionelle strømtransformere, hvilket muliggør måling af høje jævn- og vekselstrømme.

For hver fase i et 3-faset forsyningsnetværk beregner WAGO's effektmålemodul følgende energi- og forbrugsdata ved hjælp af faktiske værdier for strøm og spænding: Aktiv energi/strøm/faktor, faseposition, reaktiv/åbenbar strøm samt rotationsfeltregistrering, spidsstrøm og strømfaktor. I DC-applikationer beregner modulet de respektive strømværdier fra spænding og strøm. Denne funktion gør WAGO's nye 3-fasede effektmålemodul i serie 750 ideel til fejldetektion og energiforbrugsberegning på steder med høje jævn- og vekselstrømme.

Produktoversigt